DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Monday, March 29, 2010

APCO: ANWAR GESA TUBUH S'JAYA SIASATAN DIRAJA

Sumber : MalaysiaKini.Com


Dewan Rakyat hari ini, Anwar turut mendedahkan nama dan maklumat ringkas beberapa individu dalam Apco yang didakwa mempunyai hubungan secara langsung dengan kerajaan dan tokoh-tokoh Israel."Isu ini membongkar rundingan sulit pihak tertentu hingga maklumat strategik negara terdedah kepada ejen Israel dan tercalarnya maruah umat Islam di negara ini," katanya.Turut didedahkannya ialah peranan Ethos Consulting, sebuah firma rundingan tempatan yang didakwa bertanggunjawab memperkenalkan Apco kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.


Beliau turut mengemukakan dua perjanjian untuk menyokong dakwaannya - satu perjanjian antara Apco dan kerajaan Malaysia. Yang satu lagi ialah perjanjian antara kerajaan Israel dengan Apco ketika Ehud Barak mengetuai angkatan tentera Israel.Katanya lagi, kontrak dengan Apco ditandatangani pada 4 Ogos 2009 dengan tugas khusus untuk memperbaiki imej Malaysia di luar negara."Ini aneh bagaimana kerajaan tandatangan dengan syarikat. (Proses menandatangani perjanjian) ini disaksikan setiausaha akhbarnnya sendiri, Datuk (Tengku) Sharifuddin (Tengku) Ahmad. Biasanya (kontrak) ditandatangi oleh pegawai kerajaan," katanya.


Bacaan seterusnya
disini


KOMEN :


Apa komen para pemimpin UMNO apabila mendengar pendedahan Anwar Ibrahim itu?


Skripnya amat mudah dan ringkas .Iikut plot jalinan cerita yang telah diskripkan dulu, kini dan selama-lamanya. UMNO dan para pemimpinan akan menafikan. UMNO itu kan juara rakyat, tidak kan pula sangup jual Negara kepada Israel.


UMNO spesis binatang [kalau manusia kadang kala ia akan juga mengakui kelemahannya] yang mendasarkan sindrom penafian dalam semua sector pemerintahan Negara. Apa saja yang berlaku dituding jari ke arah orang lain. Dia yang baik dan terbaik di kalangan manusia yang di bumi ini.


Jadi, semua mendedahan Anwar itu akan diterbalikkan mengatakan Anwar membuat fitnah. Anwar pembohong. Pendedahan Anwar itu adalah palsu dan tidak berasas. Anwar pengkianat.


Sehari dua ini, orang UMNO dan NGO-NGO yang menjadi tali barut UMNO akan kembali sibuk kerana mereka akan sibuk membuat laporan polis ke sana ke mari ke seluruh negara keran tuduhan itu mengatakan kerajaan diperalatkan oleh agen Israel tanpa bukti dan tuduhan palsu.


Perangai UMNO dan para pemimpinnya kita sudah tahu lama dah…….


“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”
“SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMAT NEGARA DARI UMNO CELAKA”

No comments: