DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Sunday, January 3, 2010

AWAS JANGAN TERPERANGKAP DAKYAH UMNO BARUA LAKNATULLAH

Oleh : Tun Telanai

Semua umat Islam di negara ini khususnya umat Islam dalam PAS, PKR dan NGO-NGO Islam lainnya, awas tindakan, tektik dan strategi UMNO barua lagi laknatullah ini sedang bermain sandiwara kononnya untuk mempertahankan maruah Islam. Itu semua pembohong. UMNO selama ini adalah kaki kelentong. Para pemimpinnya adalah lanun dan perompak besar dalam negara ini. Mereka ada imuniti dan mereka di atas undang-undang.Tidak pernah ada tindakan yang diambil.

Siapa tidak kenal Khir Toyo, Muhammad Mohd.Taib, Abdul Rahim Tamby Chik, Rafidah Aziz, dan ramai lagi.......berlori/berduyun-duyun kalau dihimpun di mahkamah.

Selama ini UMNOlah yang merosakkan, menghina dan menjatuhkan maruah Islam sehingga Islam di negara ini berada ditahap marhaen yang boleh dihina dan dikeji sesuka hati.

Para pemimpinnya seperti Dr. Mahathir dan Najib sendiri pernah memperlekehkan kesucian Islam [sekiranya kelapangan saya akan tulis menghinaan mereka terhadap agama Islam]. UMNO perlu dimusnahkan segera dengan apa cara sekali pun. Jangan terlambat, sekiranya kita terlambat, kita akan dikorbankan oleh UMNO kerana ada beberapa pemimpin dalam PAS dan juga PKR sendiri yang sedang berangan-angan hendak berkerja sama dengan UMNO celaka ini dengan alasan yang sengaja direkacipta untuk mengelabui mata umat Islam yang pekak dan buta iaitu untuk 'perpaduan Melayu dan menjaga Islam.

UMNO selamanya ialah musuh kepada orang Melayu yang bukan dikalangan UMNO.UMNO pengkianat bangsa dan agama.Ingat apa yang UMNO buat kepada Melayu Islam yang bukan ahli UMNO atau bukan penyokong UMNO di Terangganu ketika PAS memerintah 1999-2004. Lagi 20 tahun di Kelantan, UMNO menyeksa Melayu Islam bukan UMNO. Jangan lupa hakikat ini.

Tidak ada parti di dunia ini sejahat UMNO yang sanggup melihat orang Melayu Islam bukan UMNO merana. Semua bantuan disekat, apatah hendak berniaga dengan pertolongan kerajaan. Lesen, kontrak dan berbagai bantuan semuanya untuk Melayu UMNO. UMNO zalim dan kejam.

Awas tektik UMNO yang menggunakan agama dan bangsa untuk kembali berkuasa. Cuba tanya diri sendiri-tepuk dada tanya akal : Selama 52 tahun memerintah, adakah Islam bertambah kuat atau lemah?
“UMNO HANCUR, RAKYAT SELAMAT”


"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA”
“PROTES SAMPAI TURUN”

2 comments:

Andalusia said...

Hello brader Tun_Telanai .. aku memang respect lu la brader. Lu memang pakar . Bukan pakar ilmu, tapi pakar kutuk. Nak tanya sape ajar brader terer betul kutuk orang ? .. tapi sorry la brader lu punya blog tak de isi.. boleh di kategorikan blog hampeh & sampah. Asyik kutuk orang jer . Brader tak ingat dosa ke ? Setiap orang yang baca benda yang tak elok yang brader tulis brader pun akan dapat dosa tahu ? Tapi cakap fasal Islam konon. Baik cermin diri sendiri dulu. Jangan la memalukan Islam yang suci & bersih..

Anonymous said...

Betul apa bro... Apa pulak Tun Telanai salah... Fitnah mendanya... Umno hanya menjaga puak2 dia jer... Ala... semua orang dah tau... nak bertekak pun tak da guna...