DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Sunday, September 20, 2009

Kemaskini-5 DAJAL DI MALAYSIA

Ahmad Said Hamdan adalah bekas Timbalan Ketua Pengarah BPR yang dilantik sebagai Ketua Pengarah mengantikan Zulkifli Mat Noor [pegawai polis pertama dilantik sebagai KP BPR] pada 1 April 2007. Kemudian, apabila Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia [SPRM] dibentuk, beliau selaku KP BPR ketika itu dilantik secara otomatik sebagai Pengerusi SPRM pertama pada Mei 2008.SPRM dikuatkuasakan pada 1 Januari 2009. Peranan SPRM yang diketuai oleh Ahmad turut berubah peranannya. Dulu peranannya mencegah rasuah [walaupun sekadar ikan bilis], namun kini SPRM berperanan “badan yang membersihkan orang yang dituduh rasuah” seperti manusia laknatullah Khir Toyo yang banyak terpalit dengan tuduhan rasuah, tetapi tetap bebas kerana ada pegawai tinggi di SPRM yang menjadi dajal dan iblis menjual maklumat mana-mana yang masih boleh “dibetulkan” tentulah akan diperbetulkan segera, selain menghilangkan bukti-bukti yang ada dan ramai lagi para pemimpin UMNO yang kaki rasuah terlepas dan tidak diusik. SPRM sekarang diberi peranan baru pula iaitu sebagai perangcang strategi membantu UMNO mengulingkan negeri-negeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat baqi mengesan apa jua bukti, saksi-saksi dicari termasuk secara “ugutan” sampai ke pintu kubur, direkacipta dan diperangkap mangsa yang tidak berupaya menyedari yang ia dipergunakan untuk kepentingan UMNO dajal itu. Dengan alasan rasuah dan menyalahgunaan kuasa, walaupun sekecil hama pun, dia akan buru sampai ke lubang cacing, tetapi yang melibatkan para pemimpin UMNO sebesar gajah pun dibiarkan.
Musa Hassan dilantik sebagai Ketua Polis Negara pada 12 November 2006 menggantikan Mohd Bakri Hj Omar. Manusia iblis ini pernah dituduh menerima rasuah RM2 juta bagi membebaskan 3 anggota sindiket judi haram di Ibu Pejabat Polis, Kluang, Johor di bawah Ordinan Dharurat 1969. Pada 18 Jun 2007, Badan Pencegah Rasuah telah menyiasat kes ini berdasarkan surat aduan dan email yang diterima serta soal-siasat terhadap 6 saksi dan pernyataan akaun-akaun bank Musa. Dajal ini juga turut terlibat merancang untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim dalam arena politik di Malaysia fasa pertama di zaman Mahathir mereintah dahulu dan kini fasa kedua sedang dalam perbicaraan menanti keputusannya yang telah dapat ramalkan. Banyak membantu UMNO mengekalkan kuasa. Beliau menggunakan sepenuhnya kekuatan PDRM bagi mengekang kekuatan Pakatan Rakyat dengan berbagai kaedah dan cara. Kontraknya disambung semula kerana tugasnya belum selesai bagi memastikan Anwar masuk penjara sekali lagi dan menghilangkan terus pengaruh politik Anwar ke atas rakyat Malaysia daripada pelbagai kaum. Beliau juga terlibat dengan berbagai dakwaan rasuah dan salah laku sebagai kakitangan awam.

Ini pula Abdul Ghani Patail. Orang ini paling celaka di Malaysia.Si celaka ini menggantikan Ainum binti Mohd Saaid sebagai Peguam Negara sejak dari tahun 2002 lagi. Tugas dajal ini ialah menentukan sama ada sesuatu kes itu boleh diteruskan atau tidak. Oleh itu, si celaka ini banyak membantu UMNO melepasi cabaran undang-undang daripada Pakatan Rakyat. Dalam kes S.Nallakurupan contohnya, dajal ini memaksa Nalla menjadi saksi pendakwa bagi memasti Anwar Ibrahim bersalah pada fasa pertama dahulu. Perkara ini diceritakan secara bertulis oleh peguam Nalla Manjit Singh dan didedahkan di mahkamah. Beliau buat selamba sahaja segala tuduhan yang dibuat ke atasnya dan beliau terus dilantik ke jawatan sekarang walaupaun banyak bantahan dilakukan kerana rakyat hilang percaya terhadap intergritinya. Beliau banyak membantu UMNO mengekalkan kuasa termasuk sangat berjasa dalam usaha memusnahkan kerjaya politik Anwar Ibrahim. Bacalah buku "Anwar On Trial-In The Face of Injustice". Nama dajal-dajal [Musa dan Ghani] ini banyak disebut yang mempamerkan kehodohan perangai mereka berdua. Beliau yang bertanggungjawab memusnahkan sistem keadilan di negara ini dan beliau banyak terlibat dengan tindakan salah laku melampaui tugasnya sebagai Peguam Negara demi mempertahankan kuasa UMNO seperti contoh yang beliau mengambil peranan yang amat serious dalam kes Batu Buruk, Terangganu berbanding dengan kes pembunuhan Atantuya Shaaribu sehingga kelalaian beliaulah yang menyebabkan kita kehilangan Pulau Batu Putih yang telah menjadi milik Singgapura. Beliau juga tidak terlepas dengan tuduhan mengamalkan rasuah. Beliau secara jelas tahu Anwar Ibrahim dibelasah oleh Rahim Noor ketika ditangkap pada malam 20.9.1998 dulu kerana beliau ketika itu ada bersama-sama di Bukit Aman. Si dajal ini sanggup menjadi penipu demi mengajar pangkat dan harta.



Zaki Tun Azmi pula jaga mahkamah. Mahkamah dan hakim-hakim adalah dibawah kawalan beliau. Dari sudut akhlak, Zaki tidak layak dilantik sebagai Ketua Hakim Negara kerana beliau terlibat dengan kes kahwin secara 'gelap' dengan seorang wanita di Perlis. Orang yang tidak ada ketulusan terhadap isteri dan keluarganya sendiri, apakah jadahnya nanusia sebegini diberi kepercayaan memegang ketua hakim. Zaki adalah pembela UMNO. Berkurun ia berkhidmat untuk UMNO. Darah yang mengalir dalam tubuhnya adalah darah UMNO pekat dulu, kini dan selama-lamanya. Beliau juga dituduh oleh Karpal Singh terlibat dengan rasuah. Adalah sukar bagi Pakatan Rakyat untuk menang sesuatu kes yang dibicarakan di mahkamah di Malaysia yang membabitkan kepentingan UMNO dan para pemimpin nya, apatah lagi yang membabitkan Sultan atau Raja di sesebuah negeri yang terang-terang menyokong satu pihak dengan membelakangkan udang-undnag dan perlembagaan negara [yang ia sendiri amalkannya dulu] seperti kes Mohd Nizar Jamaluddin V Zamry Abdul Kader [baca: Najib Tun Razak] dan kes Speaker DUN Perak S.Sivakumar dan sebagainya



Ini pula Pengerusi SPR, Suruhanjaya Penipu Rakyat. Peranan SPR adalah melaksanakan pilihan raya, sama ada PRU atau pilihan raya kecil seperti yang diperuntukan dalam perlembagaan, tetapi sebaliknya SPR yang dipengerusikan oleh Aziz telah bertindak sebagai hakim menentukan sama ada sesebuah kerusi itu kosong atau tidak, atau hendak adakan pilihan raya atau tidak bergantung kepada keupayaan UMNO masuk bertanding menentang Pakatan Rakyat seperti yang berlaku di DUN Changkat Jering, Behrang dan Jelapang di Perak serta di Kota Siputeh, di kedah. Sekiranya ada kematian, Aziz tidak boleh buat apa-apa kerana Aziz tidak boleh menggunakan sebarang peruntukan yang menghalang diadakan pilihan raya. Beliau senantisa merancang bagi memenangkan UMNO melalui SPR yang diketuainya.


"UMNO TIADA, SEJAHTERA MALAYSIA"
“SELAMATKAN RAKYAT SELAMATKAN NEGARA”
‘PROTES SAMPAI TURUN”


2 comments:

Anonymous said...

itulah jawatan yg paling penting untuk membentuk negara..nak kekal kena la cam tu..selamat hari raya maaf zahir batin..

Anonymous said...

itulah jawatan yg paling penting untuk membentuk negara..nak kekal kena la cam tu..selamat hari raya maaf zahir batin..