DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, May 27, 2009

PERANGAI UMNO SERUPA DAJAL LAKNATULLAH

DAP akan dikaitkan dengan MILITAN?
Oleh Reformis Melayu http://www.marhaen.info/v2/mar_a_reformismuda131.html

Masih Ingat Peristiwa Al-maunnah dan KMM? Siapa dalangnya siapa perancang segala konspirasi. mengapa Konspirasi ini dilakukan? mungkin sebahagian dari kita semua lupa tentang apa yang mampu dilakukan Umno takkala mahu meraih undi, mereka tidak pernah memulihkan perjuangan dan parti mereka, apa yang mereka sentiasa lakukkan merosakkan imej dan kredebiliti Parti lawan sammada dengan cara terang terangan melalui media mahupun konspirasi melibatkkan Polis dan unit cawangan Khas.

Itulah Umno yang sentiasa memperkudakan Polis bagi melanjutkkan talian hayat Politik Mereka. peristiwa Al-Maunah dan KMM adalah Konspirasi UMno untuk mengambalikan keyakinan rakyat kepada Umno setelah 2 tahun mereka mengalami kekalahan teruk dalam PRU ke 10 pada tahun 1999 iaitu diera Reformasi.

Tujuannya merosakkan imej PAS yang cuba dikaitkkan dengan kumpulan pengganas tak kira puak Taliban, KMM mahupun Al-mAunah. ketika itu siapa menteri pertahanannya? tidakkah Najib Tun Razak? masih ingat bagaimana Tentera membuat lakonan semula memasukkan puluhan senjata dan pelancar roket didalam Pajero tentera bersama 15anggota? ia dilakukan dihadapan Najib sebagai Menteri pertahanan sebagai membuktikan ia bukan sandiwara, Namun semua orang tahu, Almaunah adalah sebuah Sandiwara Umno, dan puluhan bukti boleh kita lampirkan tetapi ketika ini saya bukan mahu membicara soal Al-Maunah tetapi Konpirasi baru Umno?


Anda percaya jika saya katakan Umno sedang merancang Sandiwara dan Konpirasi baru? apakah ia mustahil. anda mungkin menyangkakan dia sedang cuba memulihkan imej Parti , tetapi itu bukan cara mereka, tetapi kini sedang merancang satu Konpirasi baru. tetapi bukan melibatkkan PAS tetapi DAP ataupun Hindraf.

Jika Tahun 1999 Umno hilang sokongan Melayu tetapi berjaya dipulihkan dengan Konpirasi Almaunnah dan KMM, kini anda percaya Konspirasi terbaru mereka melibatkkan kes Komunis? ia cuba dilakukan untuk memulihkan Undi Cina , tetapi Umno akan tersilap besar kalau dia menyangkakan tahun 2001 masih sama dengan tahun 2009. jangan ingat dia boleh menipu Rakyat. minggu ini sahaja akhbar Propaganda mereka Utusan sudah mula membangkitkan isu Komunis dan apakah mereka akan cuba mengaitkan DAP dan Hindraf?

Tujuannya menjauhkan undi melayu kepada DAP dan PKR sebelum mereka berani membubarkan Dun Perak.anda perhatikan di Utusan semalam , 26mei 2009 dimuka hadapan dengan tajuk besar " Tolak Komunis" dengan tajuk kecil ditepinya menulis tentang berita penemuan 8 Senjata Api berupa semi Mesinggan dan pelbagai senjata lain dengan beberapa kelopak peluru di sebuah Kilang di Bercham.malangnya tiada siapa yang ditangkap. apa tujuannya berita ini dan isu Komunis cuba digabungkan? bercham dikenali sebagai kubu kuat DAP, jangan terkejut kalau selepas ini tangkapan ISA akan bermula melibatkan pemimpin DAP.

Rais dan Zahid sudah mula membakarkan isu ini. ia seolah olah ada parti politik terlibat. jangan terkejut dengan sebarang kemungkinan selepas ini. mereka sudah memulakannya. jika mereka melakukan konspirasi Almaunnah dan KMM selepas 2 tahun kemenangan besar barisan Alternatif tahun 1999 kini sudah tiba masanya konspirasi baru dilakukan setelah 2 tahun kemenangan besar pakatan rakyat.tujuannya satu, agar gabungan DAP dan PAS akan retak seperti mana yang berlaku pada barisan Alternatif pada tahun 2001.


Jadi nasihat saya, DAP dan PKR harus berhati hati membuat kenyataan mengenai Chin Peng dan Komunisme. kerana Umno sedang memasang perangkap. mereka hanya menunggu masa memulakannya. mereka hanya akan membubarkan DUn Perak setelah imej DAP dan PKR berjaya dirosakkan. tunggu dan lihat..


Lawan tetap Lawan


"Kalau takut dengan risiko usah bicara soal perjuangan"


AYUH LAWAN AGENDA JAHAT UMNO!! LAWAN TETAP LAWAN
UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA