DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, September 22, 2007

TAHNIAH BLOG ANTI KHAIRY JAMALUDDIN

Oleh : Tun Telanai
Assalamu'alaikum wm.wrt

Lama saya tidak meng-up-date-kan blog saya kerana masa begitu cemburu. Mungkin saya salah seorang yang tidak bijak mengurus masa. Walau bagaimana pun, saya sedang menyiapkan satu artikel mengenai pasukan polis kita yang mana institusi kepolisan telah dilacurkan oleh UMNO laknatullah. PDRM telah sah menjadi kompenan BN yang ke-16. Ke-15 ialah SPR.




Nama UMNO sebenarnya : "UNITED MONKEY NATIONAL ORGANIZATION"




Budaya ini dibawa oleh menantu Abdullah Ahmad Badawi 'kaki tidur'. Saya begitu senang sekali apabila muncul satu blog yang bernama 'blog anti-Khairy'. Adalah menjadi tanggungjawap kita semua rakyat berusaha menghalang 'monyet' ini mendapat kuasa dalam arus perdana politik negara ini.

Saya ada juga menulis tentang budak hingusan ini. Bijak dan bijaksananya boleh mendatangkan kemusnahan agama, bangsa dan negara.

Bacalah dua artikel yang saya pilih daripada blog ini sebagai peringatan kepada kita bahaya yang akan melanda negara ini masa depan.








Siapakah Ipin atau digelar sebagai Ayahanda Angah Ipin Keramat?

Dan Apakah hubungannya dengan menantu Pak Lah?Ipin atau nama sebenarnya Ariffin Bin Hj. Abu Bakar memang dikenali di kawasan Keramat khasnya Keramat AU5D. Terkenal bukan kerana kebaikan dan kebajikan yang dibuatnya walaupun dia menyertai Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia (PEKIDA).

Beliau terkenal kerana gangsterisme dan kekejaman yang pernah beliau lakukan.Mula mengenal erti gangsterisme pada tahun 1994 apabila beliau mula menyertai PEKIDA atau perjalanan 30 (dipanggil 30 kerana sebelum mana-mana ahli PEKIDA harus mengangkat sumpah dengan menjunjung Quran 30 juzuk) dibawah kepimpinan Ghani a/k/a Ghani Gelong a/k/a Brother Gun a/k/a Mr.Gun a/k/a Pak Long Gun serentak menyertai kongsi gelap Melayu 36 yang dipimpin ketika itu Allahyarham Pak Long Burung.

Siapa tidak kenal dengan beliau. Sebut sahaja nama beliau iaitu Angah Ipin adik Brother Gun sudah pasti menggigilm kepala lutut. Beliau dibantu oleh panglima perang atau kaki pukul yang lebih kurang sama kejamnya dengan beliau iaitu Abang Long Zuri yang tinggal di kawasan Keramat AU3. Beliau (Ipin) memegang jawatan yang agak tinggi dalam kongsi gelap melayu 36 ini.
Beliau memegang jawatan abang long dimana beliau ada hak mempunyai nama kongsi gelap sendiri iaitu Tai Ko Pan. Setiap anak buah beliau mempunyai nama keluarga tersebut seperti Long Hay Pan dan lain-lain lagi.Beliau juga antara orang awal yang bertanggungjawap memperkenal kongsi gelap melayu yang baru iaitu 77 atau disebut double 7. Double 7 diambil nama tersebut kerana simbol 7 membawa erti pistol dan pistol dikaitkan dengan nama Ghani a/k/a Mr. Gun. (kalau ada yang masih ingat isu Double 7 pernah menggegarkan negara apabila Harian Metro mendedahkan kegiatan gang ini)Pada tahun 2005 beliau diangkat menjadi Ayahanda oleh Allahyarham Pak Long Burung.

Ketika itu beliau yang mempunyai bisnes kereta sewa yang bernama EPANCO Global Solutions (diambil sempena nama kongsi gelap beliau iaitu Tai Ko Pan atau Tai Ko Aipan). Beliau telah menubuhkan satu syarikat yang diberi nama yang sama dimana syarikat untuk melindungi anak-anak buah beliau yang melakukan kegiatan pukul-memukul.

Setelah pengasas kongsi gelap melayu 36 meninggal dunia dan telah diambil alih oleh Mr.Gun dan digelar Pak Long Gan beliau telah mencadangkan penggabungan kongsi ini dengan diberi nama 36 Double 7.Pada tahun penghujung 2006 beliau yang bercita-cita ingin menjadi kaya telah melupakan arahan oleh Pak Long Gun supaya tidak bergaul dengan orang politik kerana orang politik apabila mereka tersepit pasti mereka akan meninggalkan kumpulan ini. Beliau telah membuat satu majlis keraian dengan menjemput menantu Pak Lah Khairy Jamaludin. (boleh dilihat melalui gambar yang dikirimkan).

Bermula saat itu bermulalah hubungan baik beliau dengan KJ. Masa di IJOK KJ telah menggunakan khidmat Ipin untuk melakukan provokasi kepada penyokong PKR. anak-anak buah beliau lah yang telah melemparkan kayu kepada penyokong PKR masa hari penamaan calon. Malah ketika insiden penahanan bas yang dipercayai membawa pengundi hantu dan bas tersebut dibawa ke balai polis berdekatan sekali lagi Ipin dan konco-konconya telah datang bersama KJ dan telah bersiap sedia untuk melakukan aksi kekerasan tapi berjaya dihalang oleh polis.KJ memang memerlukan Ipin dan Ipin memerlukan KJ. KJ perlukan Ipin supaya ketika pilihanraya beliau boleh menggunakan khidmat beliau untuk melakukan aksi kekerasan dan Ipin memerlukan KJ supaya boleh mendapat ongkos yang lumayan. Alahai murahnya peribadi beliau!!!!
http://antikhairy.blogspot.com/2007/09/budaya-politik-gengsterisme-yang-dibawa.html

Wednesday, September 19, 2007
Menantu PM nak "bunuh" pembangkang

Ramai yang tidak tahu bahawa insiden yang berlaku di Batu Burok, adalah rancangan jahat menantu PM. Semua orang tahu bahawa Senator Dato Wan Ahmad Farid Wan Salleh adalah pengikut setia menantu PM tersebut. Menantu PM yang berkuasa menentukan hala tuju negara oleh kerana beliau mempunyai Sijil Nikah dengan Nori Abdullah pernah berkata bahawa beliau memang bertugas untuk membunuh pembangkang.Di Batu Burok, polis yang menembak penyokong PAS dengan 4 das tembakan telah menyebabkan 2 orang cedera parah. Namun masih lagi tak dapat membunuh penyokong parti pembangkang yang dimahukan oleh menantu PM itu.Sila baca berita dibawah.REMBAU 27 Mei 2007 – Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, memang menjadi tugasnya untuk melemah dan merosakkan parti pembangkang. ]

‘‘Memanglah kerana saya orang UMNO dan tugas saya adalah untuk merosak dan membunuh pembangkang,’’ ujarnya.

Beliau berkata demikian sebagai reaksi segera berhubung cadangan seorang wakil Parti Keadilan Rakyat (PKR) supaya beliau dihalang daripada mengkritik kepimpinan pembangkang.

Dalam Kongres Nasional Tahunan PKR ke-4 hari ini, wakil dari Wilayah Persekutuan, Othman Karim mendakwa, Khairy merupakan perosak parti pembangkang malahan pembangkang perlu menghalang serangan yang dilakukan oleh Khairy terhadap mereka.

‘‘Khairy perosak parti pembangkang, dia ‘membunuh’ perjuangan pembangkang. Kita perlu hentikan serangan Khairy ini,’’ katanya.

Dalam pada itu, Khairy berkata, beliau tidak gentar dengan ‘ancaman’ pembangkang yang mahu melontarnya dengan terung atau telur busuk dan tomato.

‘‘Kalau mereka nak sambut saya dengan terung atau telur busuk dan tomato... silalah saya tak takut,’’ ujarnya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat UMNO cawangan Pedas Tengah, di sini hari ini.

Sementara itu, Khairy menegur sikap sesetengah ahli UMNO yang menjadi alat kepada parti pembangkang untuk melemahkan parti dan barisan kepimpinan.

Beliau menasihatkan mereka supaya menumpukan perhatian kepada agenda untuk menguat dan mengukuhkan parti dan bukannya menjadi perosak kepada UMNO.

Menurutnya, jika berasa tidak puas hati terhadap parti, mereka disaran menggunakan saluran yang sepatutnya dan bukan menyuarakannya kepada pihak pembangkang.

“Saya harap kepimpinan dan ahli-ahli parti jangan layan dan beri sokongan kepada mereka kerana apa yang penting kita mesti tumpukan kepada agenda sebenar perjuangan UMNO,’’ ujarnya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai sikap sesetengah ahli UMNO yang menggunakan akhbar pembangkang untuk menyuarakan rasa tidak puas hati mereka terhadap parti dan pemimpin.

Tegas Khairy, ahli-ahli terbabit tidak boleh membuang masa dengan membuat serangan dalam parti kerana musuh yang sebenar ialah pihak pembangkang yang berada di luar.

Sepatutnya, kata beliau, mereka harus menumpukan usaha untuk menguatkan sokongan rakyat kepada UMNO dan bukannya membantu pihak pembangkang mendapat simpati rakyat.

“Akhirnya kita sendiri yang akan rugi kerana parti akan menjadi lemah dan sokongan rakyat berpindah kepada pembangkang. Pastikan kita tumpu perhatian untuk menguatkan parti,” ujarnya.

http://antikhairy.blogspot.com/2007/09/menantu-pm-nak-bunuh-pembangkang.html

“SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA”
“PROTES SAMPAI TURUN”


Sekian. Terima kasih.wassalam






12 comments:

Anonymous said...

ni ada blog baru aku dapat...
panas gak la

www.raksasabn.blogspot.com

Anonymous said...

jika mahu berlawan, lawanlah dgn menunjukkan kesopanan dan juga kebaikan.. tidak perlu menghina dan mencaci.. personaliti anda tidak ubah seperti mereka..

Anonymous said...

Ni la first time dengar mafia samseng Melayu. Rupa-rupanye nama Pekida tu melindungi sampah masyarakat. Mcm mana pun, setinggi-tinggi tupai melompat, akhirnya akan jatuh juga ke tanah. Jadi menantu PM dan samseng Pekida ni...lama mana boleh bertahan? Ingatlah kitaran hidup...satu hari kita kat atas, satu hari kita kat bawah. Org-org mcm ni...mesti juge ingat bila-bila masa boleh mati.

Anonymous said...

Anuar Ibrahim pun guna org Pekida. Yg ikut Anuar keliling pinggang tu, 80% org Pekida. Takde pulak korang nak kecuh. Hoi! org politik! UMNO dan PKR ! buta ke? DAP dah bodohkan korang! Gaduh sama melayu, pentingkan diri sendiri, tamak kan pangkat dan jawatan. Maruah dan Tanah Melayu dah mula tergadai. Pak Lah, Anuar Ibrahim, KJ, semua pentingkan diri sendiri!

Anonymous said...

Anuar Ibrahim pun guna org Pekida. Yg ikut Anuar keliling pinggang tu, 80% org Pekida. Takde pulak korang nak kecuh. Hoi! org politik! UMNO dan PKR ! buta ke? DAP dah bodohkan korang! Gaduh sama melayu, pentingkan diri sendiri, tamak kan pangkat dan jawatan. Maruah dan Tanah Melayu dah mula tergadai. Pak Lah, Anuar Ibrahim, KJ, semua pentingkan diri sendiri!

Millionaire8801 said...

Khairi jamaludin memang tidak layak untuk menjadi seorang pemimpin.Dulu zaman Dr.Mahadir memimpin,negara kita aman dan damai walaupun ada inflasi pada tahun 1997 tapi beliau dapat tangani.sekarang malaysia HANCUR!!!kerana mempunyai seorang pemimpin yang tidak layak bergelar pemimpin(budak hingusan)iaitu kaki perempuan@monyet yang diberi nama khairy.marilah kita rakyat malaysia,turunkan tahta monyet sebelum negara malaysia HANCUR!!!

Anonymous said...

pk sblm ckp....pk sblm btindak...igt kisah nabi membai'ah 313 tentera islam...jd ape slhnye klu PEKIDA 2 bole bwk ke arah kebaikan...nie x yg npk keburukan je...

yg npk titik hitam je kawasan putih x npk pon...

inilah melayu...

MELAYU MUDAH LUPA!!!

Anonymous said...

dia mcm skolah, mengajar kita buat baik. tp ada sedikit yg tak baik kalau dalam skolah tu.

pekida(bukan kongsi gelap) pon sama jugak, mengajar kita buat baik, tp yg kita nampak ramai lg yg tak baik(ramai yg masuk kongsi).

sekarang ni kita nak salahkan sapa. salahkan penonton yg melihat? atau salahkan artis yg kurang hebat?

Anonymous said...

PKR

P - PARTI
K -KEKERASAN
R -RAKYAT

zaha said...

fuck pakatan rakyat...pandangan ak,pas x sptt nya join adil n dap.d sni silap nya pas.ak x kata org pas bodo@sbalik nya,tp korang smua yg bca@komen bole b'pk scara rasional kata2 ak nie...mna mgkin 1 kapal ada 3kapten,renung kn...
salam,

Anonymous said...

blog ni cam barua musibat... bdoh mia macai PR.... owner blog ni mcam haram... sembang mua... kaki kencing.. bodoh musibat...

Anonymous said...

yeezy outlet
cheap jordans
bape
bape hoodie outlet
jordan 1
kyrie 9
jordan outlet
birkin bag
kobe shoes
palm angels outlet