DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Monday, April 23, 2012

NAJIB TERLIBAT?


Skandal Scorpene: Kemungkinan besar Najib Razak memang terlibat

Komentar Kerajaan Rakyat: Rasanya kemungkinan besar Najib memang terlibat dalam skandal rasuah Scorpene, tu lah sebabnya dia takut sangat hendak pergi beri keterangan bila kena panggil jadi saksi kes itu di Perancis. Kalau dia tidak terlibat takanlah dia jadi takut semacam je kan.. !! kan kan kan.


Tak best betul la Najib ni kan. Dia buat camtu sebenarnya dia jatuhkan imej negara tau tak. Dia kan perdana menteri, takanlah kalau dia tak buat salah, dia takut pulak kan? Ni mesti dia ada terkait sama ni, tu la yang dia kecut sangat tu kan... kan kan kan.

Tindakan perdana menteri terus berdiam diri berhubung tanda tanya beliau akan muncul di mahkamah Perancis untuk inkuiri dalam kes pembelian Scorpene akan memberikan kesan buruk kepada kerajaan Malaysia, kata anggota parlimen DAP.

"Ia memberikan kesan buruk kepada PM, yang berjanji melakukan pembaharuan dan beriltizam ke arah melawan rasuah," kata wakil rakyat Puchong Gobind Singh Deo melalui e-mel malam tadi.

"Sebagai PM, menjadi tanggungjawabnya untuk membersihkan segala perkara yang menjejaskan kerajaannya. Ia menjadi kemahuan seluruh rakyat Malaysia, terutamanya yang berada di peringkat antarabangsa.".

No comments: