DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, November 19, 2011

PEJUANG KEADILAN RAKYAT MARHAEN

Rayuan kepada seluruh rakyat Malaysia berilah sokongan tanpa berbalah bagi kepada sdr Anwar Ibrahim yang mengetuai Pakatan Rakyat menentang regim Najib yang zalim. Marilah kita lakukan perubahan untuk masa depan anak cucu kita.

Cepatlah bertindak menghentikan tindakan zalim dan penindas kehidupan rakyat. Tentang habis-habisan regim ini supaya khazanah negara tidak habis dibaham oleh pembesar UMNO.Apa yang tinggal lagi untuk anak cucu kita pada masa hadapan.

Demi rakyat Anwar sanggup bersusah payah menempoh pelbagai rintangan dan halangan dan beliau sanggup mempertaruhkan nyawanya sebagai ganti untuk kepentingan rakyat marhaen, sedangankan cukup mudah dan senang bagi beliau untuk mencari kemewahan melalui menyokong regim UMNO.

Namun, kerana MU rakyat Malaysia, beliau sanggup berkorban mahu melihat rakyat tidak lagi dibelenggun oleh UMNO selama 54 tahun.

Bangkitlah! Bangunlah! bersama-sama kita menentang UMNO.

No comments: