DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, July 30, 2011

DALAM DIAM-DIAM MUHYIDDIN BERUSAHA UNTUK JADI PERDANA MENTERI

Makin rancak nampaknya warna politik Malaysia sekarang ini. Dalam diam-diam, ada pihak tertentu cuba untuk berkempen menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sambil meletakkan timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai pengganti.


Tinjauan hari ini ke satu ‘page’ Facebook yang memulakan kempen ‘Kami Sokong Muhyiddin Sebagai Perdana Menteri Malaysia’ dilihat cuba bersaing dengan ‘page’ yang bertajuk ‘3,000,000 People Want Najib To Stay’,iaitu kumpulan yang menyokong Najib sebagai PM.

Ada penyokong Muhyiddin dalam laman berkenaan yang cuba menggambarkan Muhyiddin sebagai calon PM yang tepat. Ada yang cuba membandingkan isteri PM semenjak 53 tahun dahulu yang tidak menutup aurat.

“Isteri bakal Perdana Menteri Malaysia (Muhyiddin) (seorang yang menutup aurat).

“Tak mahukah anda isteri PM kita (Muhyiddin) seorang yang bertudung!.

“Berapa lama mau tunggu daa...53 tahun dah berlalu...”, kempen seorang pengikut laman sokong Muhyiddin sebagai PM.

Sumber : DISINI

3 comments:

Amuraria said...

MACAM TU LA SANG PENYAMUN TARBUS & PENYANGAK-PENYANGAK DALAM PARTI ARUS JAHILIAH BEREBUT-REBUT MACAM JAWS DAA !

srikandi said...

siapalah kita nak menghukum orang lain, sesama Islam pulak tu..bawaklah bersabar & istighfar byk2...tak baik mendoakan yg tidak elok..masyaAllah..silap haribulan, doa yg tak elok tu terlantun ke muka sendiri..

Unknown said...

bangsa melayu ni kurang dasyatnya dari pada adik beradik anak Nabi Allah Adam a.s. yang berbunuhan rebut wanita sahaja, masa tu mana ada pengaruh politik dan harta, sebab manusia masa tu 6 orang sahaja di dunia ni.......