DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, December 3, 2010

BALA ALLAH KE ATAS YAHUDI LAKNATULLAH :

Oleh : Tun Telanai


Seiring dengan tindakan UMNO barua dan celaka laknatullah, dijangka akan mengantung Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang Malaysia merangkap Ahli Parlimen Permatang Pauh dari menghadiri sidang parlimen bagi tempoh 6 bulan. Ia akan berlaku pada sesi parlimen baru yang dijadualkan bermula pada 7 Mac 2011 depan, maka satu bala Allah swt turunkan kepada Israel-Yahudi yang mana UMNO mempermuliakannya, sedangkan rakyatnya sendiri seagama dan sebangsa diperhinakan dan dizalimi untuk sebuah kuasa yang memungkinkan segala kehendak nafsu dapat dipenuhi. Baca berita di bawah :


HAIFA, Israel 3 Dis. – Sekurang-kurangnya 40 orang terbunuh dalam satu kebakaran hutan di utara bandar Haifa hari ini, memaksa Israel meminta bantuan antarabangsa untuk mengawal kebakaran itu.


Menurut sumber polis, sebuah bas membawa pengawal penjara yang bergegas untuk menyelamatkan banduan di sebuah penjara di kawasan kebakaran telah terbakar menyebabkan kesemua pengawal itu terbunuh.


Pegawai berkata, beratus-ratus anggota bomba dikerahkan untuk memadamkan kebakaran itu yang kini telah memusnahkan beratus-ratus hektar hutan-AFP















Bilakah lagi pertolongan Mu Ya Allah akan datang? Ya Allah, kami rakyat Malaysia sudah tidak tahan lagi menanggung segala kezaliman UMNO lakukan terhadap kami. Ya Allah, Ya Tuhan kami tolonglah kami, tolonglah, bantulah kami, memusnahkan UMNO sepertimana engkau memusnahkan tentera Ababil yang hendak menyerang Mekah.


“UMNO TIADA, PASTINYA RAKYAT SEJAHTERA”

No comments: