DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, August 1, 2009

TAHNIAH PEJUANG : MENEGAKKAN KEADILAN MENENTANG KEZALIMAN

Oleh : Tun Telanai
Assalamu’alaikum wr.wrt
,


Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua yang terlibat dalam perhimpunan menentang akta yang zalim anjuran Gerakan Mansuhkan ISA [GMI]. Anda semua layak digelar sebagai “PEJUANG” yang berani bangkit menentang kemungkaran dan kezaliman yang diperlakukan oleh kerajaan UMNO selama ini.


Anda semua adalah pejuang-pejuang yang tulin, yang gagah perkasa memperjuangan kepentingan bangsa, agama dan kemanusiaan. Anda tidak seperti petualang bangsa yang diterajui oleh Pewaris dan sekutu-sekutunya. Mereka adalah pengkianat dan menjilat ‘shit’ kerajaan BN yang dipimpin oleh UMNO.


Mengikut sumber Malaysiakini.com [
http://www.malaysiakini.com/news/109708], seramai lebih daripada 20,000 menyertai perhimpunan tersebut. Walaupun anda semua dilayan seperti binatang, namun anda semua berjiwa kental dan bersemangat waja. Saya berasa amat sedih melihat anda semua banyak menempuh berbagai rintangan dan halangan berdepan dengan anggota polis [kerabat BN ke-15] yang melepaskan tembakan gas pemedih mata serta tembakan meriam air di lokasi perhimpunan di kompleks membeli-belah SOGO, sekitar Masjid Jamek, Jalan Tuanku Abdul Rahman, Jalan Raja Laut, Dataran Merdeka, di Masjid Negara serta di ibu pejabat PAS di Jalan Raja Laut.


Anda semua tidak menghiraukan keselamatan diri sendiri di atas perlakuan tidak bertamadun kerajaan UMNO yang menggunakan media massa dan pasukan polis untuk menggagalkan perhimpunan itu, kehadiran puluhan ribu rakyat daripada segenap lapisan masyarakat membuktikan sokongan padu mereka agar ISA dimansuhkan. Perhimpunan tersebut berjaya jua diadakan seperti dirancangkan.


Saksikan semangat kental pejuang-pejuang kita yang berjuang dan bergelut menentang Pasukan DiRaja di Malaysia :









Semoga segala keringat yang tumpah pada petang 1 Ogos 2009 ini akan menjadi saksi di padang masyar kelak dihadapan Allah swt-sebuah perjuangan menegakkan amal makrof menentang nahi mungkar yang dilakukan oleh kerajaan UMNO.


Sekian, terima kasih.Wassalam


“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”.
"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA”

1 comment:

Amuraria said...

TAHNIAH PADA SEMUA PENENTANG ISA WALAU TERPAKSA BERDEPAN REGIM ZALIM ALA ZIONIS ! TAPI ANDA SEMUA LEBIH MULIA DARI PECACAI PEWARIS & YANG SAMA BUSUK DENGANNYA YANG JADI BARUA,PECACAI & PENJILAT LEBIH DARI ANJING KURAP ,LEBIH HINA DARI BABI H1H1 DAN PARA PENYOKONG ISA ADALAH SAMA DENGAN PENENTANG HUKUM ALLAH SWT YANG MENEGAH KEZALIMAN TERHADAP KEMANUSIAAN, INGATLAH PARA PENENTANG ISA SEMUA ADALAH JUARA PENEGAK KEBENARAN WALAU DIHADIAHKAN BELANTAN,AIR ASID & SEPAK TERAJANG OLEH POLIS RAJA DIMALAYSIA,ALLAHU AKBAR !