DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, August 1, 2007

DOKUMEN PENGKIANAT BANGSA DAN AGAMA_MUHAMMAD MUHD.TAIB

DiBawa Khas oleh : Tun Telanai
DiPetik Daripada Malaysia Today : ANOTHER ‘CONSTITUTIONAL CRISIS’ OVER THE HORIZON? [http://malaysia-today.net/blog2006/corridors.php?itemid=6901]
[LAGI KRISIS PERLEMBAGAAN DI KAKI LANGIT]

Umno versus the Rulers Round One: Winner Umno (early 1980s)
Umno versus the Rulers Round Two: Winner Umno (late 1980s)
Umno versus the Rulers Round Three: Results not out yet (2007)
Apa sudah jadi Muhammad Muhd.Taib?
Sebenarnya engkau tersalah tembak. Engkau fikir orang sudah lupa tentang pengkianatan engkau terhadap Raja, bangsa dan agama. Engkau manusia Melayu mudah lupa, tetapi ramai Melayu Yang Payah Lupa tentang betapa busuknya engkau bermain politik.
Engkau ingat dengan jawatan Ketua Penerangan UMNO dan Senator yang engkau pegang sekarang boleh mencucikan segala dosa dan noda yang engkau lakukan 20 tahun yang lalu, setelah menyepikan diri sekian lama dalam kegiatan politik sebelum Pak Lah membawa balik engkau dalam kancah politik UMNO sekarang ini.
Sebagai rakyat di negara ini, kami mahu tahu lebih lanjut tentang duit tunai RM2.4 juta yang engkau bawa ke Australia yang menyebabkan engkau ditahan dan dibicarakan.
Kami juga mahu tahu bagaimana engkau boleh dibebaskan oleh mahkamah di Malaysia berkaitan kes menyalahguna kuasa terhadap sekeping tanah di Selangor.
Kami amat mengharapkan YM Raja Petra membongkarkan dua kes ini pula. Telanjangkan Muhammad Muhd.Taib semahu-mahunya. Biar dia tahu tanah tinggi-rendah.
Khairy Jamaluddin_berwajah beruk































































































































"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA"
"PROTES HINGGA TURUN"
Sekian, terima kasih.Wassalam.

No comments: