Monday, September 27, 2010

SATU LAGI PILIHAN RAYA KECIL DI ADUN GALAS


Pertama sekali marilah kita sama-sama membaca AL-FATIHAH untuk dihadiahkan kepada Allahyarham Che Hashim bi Sulaima yang telah kembali ke Rahmatullah. Semoga rohnya bersama-sama dengan orang-orang solehin. Amin.


Che Hashim berjaya merampas DUN Galas dari UMNO pada PRU ke-12 lalu dengan majoriti 646 undi. Beliau mendapat 4,399 undi menewaskan penyandangnya dari BN, Mohd Saufi Deraman yang mendapat 3,753 undi
.Pada tahun 2004, Che Hashim tewas kepada Saufi dengan majoriti 1,729 undi. Saufi mendapat 4,184 undi manakala Che Hashim memperolehi 2,455 undi. Kerusi Galas yang terletak dalam kawasan parlimen Gua Musang itu merupakan kubu kuat Umno.

KOMEN :

Rakyat hendak tengok UMNO merayakan kawasan ADUN Galas. Strategi tidak akan berubah dulu, kini dan selama-lamanya. Semuanya ada dalam kocek seluar seluruh kepimpinan dan penyokong Pakatan Rakyat.

Kita semua sudah tahu, UMNO akan digunakan strategi umpan duit (dan juga - - rit melalui Putrinya-maaf terlalu marah dengan gelagat UMNO seperti ditunjukkannya di Bagan Pinang, NS dan di ADUN Galas nanti). Projek-projek mee segera. Media akan digunakan sepenunya menghentam Pakatan. Pasukan polis kita sudah tahu peranannya selama ini.

Rayuan saya, mulai sekarang seluruh rakyat ADUN Galas perlu merancang untuk memohon projek sana, projek sini. Habiskan duit UMNO. Pastinya berjuta ringgit akan terbang di sini bagaikan daun getah gugur di musim kemarau.

Jangan lupa PRK Manik Urai dan Hulu Selangor dan Kuching.

LAWAN TETAP LAWAN

“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”

No comments:

Post a Comment